Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kada i na koji način je Vlada Republike Srbije angažovala konsultantsku kuću Tonija Blera za pomoć u formiranju stručnih timova u okviru kabineta predsednika Vlade?

Komentari (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 23 mart 2015 16:35
Boško
Bravo i samo napred.

Dosta je bilo više tog straha od vlastodržaca.
Preporuke:
346
53
2 ponedeljak, 23 mart 2015 16:38
Jelena
Potpisujem!
Preporuke:
304
69
3 ponedeljak, 23 mart 2015 16:40
"Aleksandar Pravi Vucic"
U vezi Vaseg zahteva obavestavamo vas da cemo da Vam odgovorimo "na kukovo leto" ( Ad Celendras Grecas).
Isto se odnosi i na trazene dokumente.
Preporuke:
231
57
4 ponedeljak, 23 mart 2015 16:41
Marinko Vucinic
Neophodno je stalno tražiti informacije od ove vlade koja je već pokazala sklonost da skriva informacije ali i da ostvari gotovo potupunu kontrolu nad medijskom scenom . Zato ovaj zahtev ima puno popravdanje jer naša javnost mora da zna kom je i zašto angažovao T. Blera bivšegt premijera Britanije kojiu zemlji u kojoj je bio dva mandata premijer ne uživa nikakvu podršku i ugled. Naprotiv, izložen je stalnim napadima i osudama za manipulaciju javnošću oko ulaska u Irački rat. Verovatno je to franšiza koju ovaj minorni političar može da ponudi ovoj vladi
Preporuke:
233
42
5 ponedeljak, 23 mart 2015 16:47
pop i berberin
Svaka Čast.
Treba zatražiti i utvrđivanje Belrovog mentalnog stanja, a potom i onih koji su ga angažovali.
Preporuke:
243
42
6 ponedeljak, 23 mart 2015 17:03
Dilama
Znači nisu baš toliko transparentni kako su obećavali?
Ali su zato providni... Do bola!
Preporuke:
238
37
7 ponedeljak, 23 mart 2015 17:07
pitanja za milijardu dolara za gradnju kobajagi Beograda na vodi
Načekaće se Đorđe za odgovor jer imenovani prvo treba da nauče da čitaju i pišu, a neki bogami i da progledaju jer treba biti i postojati u vučićevskoj službi a ne obnevideti!
Preporuke:
189
34
8 ponedeljak, 23 mart 2015 17:56
fristajlo
Puna podrška ovom upitu.
Deder, gos'n premijer- da vidimo sad tu vašu "transparentnost"...
Preporuke:
213
36
9 ponedeljak, 23 mart 2015 17:57
Umpalumpa
Je li u skladu s Ustavom da se Vladi R. Srbije nametne Delivery Unit kojeg vodi lice osuđivano za ratne zločine u Srbiji?
Preporuke:
201
11
10 ponedeljak, 23 mart 2015 17:59
fristajlo
Zaboravih i ovo...
Predlog Đorđu Vukadinoviću- da se ovo ponudi "Podoljubu" Šabiću, da vidimo da li će "poverenik" da podrži ova pitanja?
Čikam te, Rođo!
Preporuke:
193
18
11 ponedeljak, 23 mart 2015 18:18
gavrilo
šta više reći o AV,AV,AV i njegovim kerovima!nemam više riječi koliko je taj jadničak, ta glista umislila da je Bog!nemam riječi jer on JE JEDNO zlo KOJE SE SAMO JEDNOM RAĐA KAO ONAJ U cRNOJ gORI!
Preporuke:
166
19
12 ponedeljak, 23 mart 2015 18:19
Anonimus
Bravo!
Preporuke:
145
15
13 ponedeljak, 23 mart 2015 18:19
Tatko
Zakonski rok je 15 dana da odgovore, ako je predato 17. marta odgovor bi trebalo da daju 1.aprila, a nešto mi miriše da će da bude prvoaprilski.
Preporuke:
160
17
14 ponedeljak, 23 mart 2015 18:39
istraživačko novinarstvo po zahtevu javnosti
Postoje svi zakonski osnovi da je Vlada obavezna da odgovori na upit.
U pitanju je javnost Srbije i ako Vlada odbije zahtev,tražiti asistenciju Zaštitnika građana.
Po potrebi pokrenuti akciju skupljanja potpisa i uticati na predstavnike građana iz redova opozicije da postave ova pitanja uokviru odgovora na poslanička pitanja.
Niko.
Preporuke:
140
13
15 ponedeljak, 23 mart 2015 19:13
Ivan Aleksić
Obožavam ove SNS botiće - što više lupaju minusa, to se više razotkrivaju, i to brže seku granu na kojoj sede. Brže to malo!
Preporuke:
164
5
16 ponedeljak, 23 mart 2015 19:15
deliveri bot.junci
Ivane Aleksiću,
to su spec.botovi:deliveri junci.
Preporuke:
171
3
17 ponedeljak, 23 mart 2015 19:22
biki
Ipak su ovi minusi najbolji. Djordju svaka cast!
Preporuke:
137
3
18 ponedeljak, 23 mart 2015 19:26
Anonimus
Koje nacionalnosti su ovi botovi?
Preporuke:
134
4
19 ponedeljak, 23 mart 2015 19:35
cmok Toronto
Šteta što Zahtev nije na engleskom.Odgovor bi stigao iz Londona i to što pre da se ne naruši svetski ugled Blerove firme.
Preporuke:
115
3
20 ponedeljak, 23 mart 2015 19:40
R.R.
Nisu valjda poBLERisavili da da sada stave na uvid narodu sve o "delivery unt" i tamo nekom, daleko bilo, "Beogradu na vodi". Time bi stavili sebi "političku omču" na vrat. A, tek ša bismo saznali kada bi STUDENT GENERACIJE obelodanio na šta je stavio svoja dva magična slova "I.D." u Briselu ito dva puta - jednom o Kosovu a drugi put o NATO.
Preporuke:
107
4
21 ponedeljak, 23 mart 2015 19:44
Ivan Aleksić
@Anonimus

To su Vučićevci, konstitutivan narod Absurdistana. Nažalost, u Srbiji ih je trenutno previše.
Preporuke:
110
2
22 ponedeljak, 23 mart 2015 19:50
@ Anonimus
"Koje nacionalnosti su ovi botovi?"

To su genetski modifikovane patriote. Jeli su soju
"Monsanto". A možda i kandidati za prijem u SNS i SPS.
Preporuke:
137
4
23 ponedeljak, 23 mart 2015 19:57
perkins
Svaka cast NSPM-i i Đorđu Vukadinoviću sta su izasli na crtu KABADAHIJSKOM vladanju av i njegovih trabanata!
Preporuke:
118
2
24 ponedeljak, 23 mart 2015 20:00
@ pop i berberin
"Treba zatražiti i utvrđivanje Blerovog mentalnog stanja, a potom i onih koji su ga angažovali."

Tu nisu čista posla. Ili je "odlepio" Bler ili pa ... (ne smem da kažem)
Preporuke:
94
2
25 ponedeljak, 23 mart 2015 20:20
fristajlo
@ pop i berberin
Ili je "odlepio" Bler ili pa ... (ne smem da kažem)

Uaaa!
Autocenzuraaa!
:-)
Preporuke:
84
3
26 ponedeljak, 23 mart 2015 20:37
Veliko poštovanje
Skidam kapu...
Preporuke:
94
2
27 ponedeljak, 23 mart 2015 21:00
Seljak Bezemljaš
Pitati i istraživati ovu temu.
Dok se ne otkrije pozadina.
Može to biti i obična glupost.
Za sada je motiv, nejasan.
Preporuke:
83
2
28 ponedeljak, 23 mart 2015 21:08
Ujka Vasa
Bravo.
Preporuke:
81
2
29 ponedeljak, 23 mart 2015 21:10
gradacija
Botovi, zaslužili ste i vi crvene kutije, sa mašnicom!
A šta su mislili da je pandorina kutija u pitanju, svakome prema zaslugama, najupečatljivije su bile mašnice, he,he!
Preporuke:
81
2
30 ponedeljak, 23 mart 2015 21:32
S.Z.Ž
Đordje, čekaj prvo da odgovore na pitanja o padu helikoptera pa će onda i na ovo....Samo se nadaj!
Preporuke:
81
2
31 ponedeljak, 23 mart 2015 21:44
@ fristajlo
@ pop i berberin

[Uaaa!
Autocenzuraaa! :-)]

Autocenzura glavu čuva! Šta ako je "odlepio" onaj drugi?
Preporuke:
68
3
32 ponedeljak, 23 mart 2015 22:34
Bravo, bravo, bravo!
Bravo, bravo, bravo! I treba sadasnje vlasti stalno "bombardovati" opravdanim pitanjima, od sustinske vaznosti za drzavu i narod! Treba takodje traziti da objasne "ustavnost" potpisivanja briselskog sporazuma, IPAP-a, projekta "Beograda na vodi", da objasne zasto se taji izvestaj o stradanju ljudi u helikopteru, pa onda ih pitati dokle je dosla istraga o atentatu na Milana Beka koji je izvrsio "amater", itd, itd, itd...
Preporuke:
68
2
33 ponedeljak, 23 mart 2015 22:37
Jaroslav
Jao, jao botovi ukiselila vam se crvena za danas, kupićete dve konzerve i jednu koka kolu a šta ćete sa decom ako ih imnate, govoriće vam wov jes jea... i onda zogom budućnosti..............
Preporuke:
61
3
34 ponedeljak, 23 mart 2015 22:53
Cile
Bravo NSPM!!!
Organizujte i potpisivanje peticije protiv ove okupacione vlade koja radi isključivo protiv interesa ove zemlje!
Preporuke:
68
3
35 ponedeljak, 23 mart 2015 22:58
Ništa od toga ( odgovora ) !
...svi znaju ko je gazda i ko će da menja svest ( i ko guta žabe ).
Preporuke:
21
12
36 ponedeljak, 23 mart 2015 23:00
teletabis
Što se tiče ovih minusa ja smatram da su oni najbolja ocena teksta i komentara. Da njih nema znači ćorak. Ali kad ih ima mnogo onda je tekst pogodio u centar, gde najviše boli.

I samo me interesuje po kom normativnom dokumentu se vlada Srbije može da organizuje kako se kome ćefne?
Preporuke:
64
2
37 ponedeljak, 23 mart 2015 23:02
fristajlo
@ fristajlo
@ pop i berberin

[Uaaa!
Autocenzuraaa! :-)]

Autocenzura glavu čuva! Šta ako je "odlepio" onaj drugi?

Nema opravdanja!
Ako nam ne otvore neko poglavlje, ne dao Bog, pu-pu-pu, i ko bruka naše medijske slobode, mukom osvojene- znaćemo ko je kriv!
:-)
Preporuke:
35
2
38 ponedeljak, 23 mart 2015 23:10
SAMO NAPRED!
Ne moze se vise cutati I prelaziti preko samovoljnih poteza jednog coveka! Ustvari to je glavno pitanje - ko vuce poteze a on ih provodi u delo?
Preporuke:
52
2
39 ponedeljak, 23 mart 2015 23:12
kaca
Potpisujem se odmah ispod imena Djordja Vukadinovica!
Preporuke:
53
3
40 ponedeljak, 23 mart 2015 23:38
Pera Detlić
U grdnoj ste zabludi ako mislite da je ovo vrhunac ludila. Kome se ne dopada Toni Bler, u narednom koraku bi mogao da dobije za "konsultanta" Veslija Klarka, a ko zna - možda i jednog Tačija i Haradinaja u "deliveri junitima".
Maziv "konsultant" je samo eufemizam za titulu komesara okupacione uprave.
Preporuke:
67
2
41 ponedeljak, 23 mart 2015 23:55
Dragan, Katun
Bez rezervna podrška od mene.

p.s. postoji li mogućnost za organizovanje elektronske peticije, da Vam se odmah pridružimo da ne budete sami istureni pred ovim satrapima. Mada je i ovo to, ali zadocnelo.
Preporuke:
50
2
42 utorak, 24 mart 2015 00:06
Sv. Georgije ubiva aždahu
Sve čestitke i zahvalnost g.Vukadinoviću.

@Telebatis, @Jaroslav, @Gradacija. Evo jedan pozajmljeni citat koji najbolje govori o Es-En-Es botovima.

Posle socijalizma i kapaitalizma dobili smo BOTULIZAM. U značenju = BOT KOJI SE ULIZUJE.
Inače botulizam je nervni otrov koji u životnu sredinu dospeva putem fekalija. Oboleli dobija preoznatljive simptome, ali koje pokazujemo i mi nezaraženi: mučnina, povraćanje, dijareja...
Preporuke:
45
2
43 utorak, 24 mart 2015 00:14
srpska sarma, a može i pasulj
Za gosn Đorđev potez MALO je reći da je HRABROST! No, tu ima MOMENATA koji njemu i NAMA pružaju nadu da ćemo ovako DOBRO ODMERENIM& PRECIZNIM "aperkatima"& "direktima" da pošaljemo AV-AV-a i ovu MARIONETSKU "vladu" u TKO!? (tehnički nokaut u boksu)
Pod 1, UVOD: "U skladu sa članovima 15. i 16. Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja („Sl.glasnik RS“ br. 120/04, 104/09, 36/10) molimo da nas u roku od 15 dana od prijema ovog zahteva obavestite o sledećem:" je MAESTRALAN, objasniću tačkom 3 i ZAŠTO!?
Pod 2, bio sam na mitingu "Dveri" (nisam "Dverjanin", ali smatram da je učešće na tom mitingu stvar kulture!) i video da je prisutna policija bila profesionalna& OPUŠTENA, što je i ne karakteriše za opozicione skupove tog tipa!? Na pitanje upućeno poznaniku u vezi ponašanja policije, odgovorio mi je sa: "Pričao sam sa jednim policajcem i čovek mi je rekao da je i njima "pun kufer" AV-AV-a i da bi nam se PRIDRUŽILI SAMO da je na skupu bilo 30-40000 ljudi"!? Pametnom dovoljno!
Preporuke:
45
2
44 utorak, 24 mart 2015 00:26
srpska sarma, a može i pasulj@ nastavak i kraj
Pod 3, ukoliko AV-AV ODBIJE da se IZJASNI po ovom ZAHTEVU, a što u jednom EVROPSKOM DRUŠTVU NE BI SMEO da PRENEBREGAVA, predlažem da se po isteku navedenih 15 dana i pri NEIZJAŠNjAVANjU AV-AV-a o njemu (šta ćete, kad je bilo koja MULA (uključujući i DVONOŽNE!) IŠTA SMISLENO ODGOVORILA nego onako kako joj PRIRODA nalaže!) sve ovo PROSLEDI (prevedeno na "kršten" engleski, sa pratećim srpskim originalom) nekim UTICAJNIM engleskim novinama, preporučujem KONZERVATIVNE ORIJENTACIJE i da se PUTEM PLAĆENOG OGLASA ostrvska javnost obavesti KOGA sve "konsultuje" njihov BIVŠI Premijer i BIVŠI lider laburističke stranke, inače "vrlo omiljen" na Ostrvu!? Mislim da bi tim pristupom DEZAVUISALI ovo ambasadorsko SPINOVANjE oko "slobode štampe" u Srbiji, a sa druge strane britansku unutrašnju politiku (tamo su vrlo uskoro IZBORI) DELOM UVUKLI u naše međusobice!? Verujem da će Kameron ovo ignorisati, ali ne sumnjam da će npr. Boris DŽonson, kao uticajan konzervativac, OVO ISKORISTITI da "zabiberi" laburistima!?
Preporuke:
45
3
45 utorak, 24 mart 2015 00:45
Jututunac
Nema nikave hrabrosti.Sve je ovde legalno i legitimno.Nek kažu na onosu čega ako već ne kažu zašto on koji nas bombardovao i , zašto bivši čovek velike Britanije.Kad tammo nije valjao i propao, zašto bi ovde njegovi saveti bili bolji.Jedino mi malo čudno.Mi jedva čekamo da AVAVa sredimo.Zar nama loši savetnici za taj posao ne odgovaraju.Sem ako se plašimo da bi on ovde bio uspešen.To mi nije jasno.Inače podržavam sve ovakve zahteve.
Preporuke:
29
2
46 utorak, 24 mart 2015 00:58
Vlada Imbecila i pratećih pljačkaša
Pa zar ne razumete da u Srbiji, kada dođete na vlast, VI postajete država, zakoni i Ustav se podređuju VAMA. Ono što poželite, uradite, nema kontrolnih mehanizama, a i kad postoje, onda su samo na papiru, i preko svojih ljudi kontrolišete i te kontrolne mehanizme. Apsolutna i neporeciva vlast je suština balkanskog poimanja demokratije. Naravno, to ne znači da se trebamo predati i pustiti bandi lopovskoj da radi šta hoće! Moramo se izboriti da sistem i zakoni budu stariji i jači od svakog pojedinca, ma koju on funkciju trenutno obavljao. Ma kako to danas izgleda kao utopija, jednog dana će se desiti. Ova banda će završiti iza rešetaka, ma kako se danas osećali sigurno.
Preporuke:
32
2
47 utorak, 24 mart 2015 01:00
ZEMUNAC
SVE je,IZA KULISA,platila CIA,a ovde vise niko nikog ne pita za odgovornost.Gdin VUCIC uveo je "samoupravljanje",ponasa se kao LUJ XV!DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
31
2
48 utorak, 24 mart 2015 01:24
Vucic i njegova zgadija ce optuziti Vukadinovica za sramni napad na dva srpska dobrotvora (Vucica i Bleera)!
Demokratija na delu! U Nemackoj, koju Vucic hvali na sva usta, a primenjuje iz nemackih iskustava samo ono Gebelsovo, takvo angazovanje neprijateljskog politicara i njegove privatne firme ne bi nikad bilo moguce, a i kad bi do njega doslo objasnjenje za javnost moralo bi da stigne iste minute! Kazem to zato sto Vucic uopste nece ni pokusati da odgovori! On i njegovi gebelsici (i gebelsice, da) pocece sa OPTUZBAMA, kako, eto, opet neko NAPADA Vucica, koji toliko cini za Srbiju! Videcete, pitanje angazmana zlikovca Blera zlikovac Vucic ce potpuno zaobici i predstavice sa jos jednom kao neduzna zrtva! Lep je ovo pokusaj Djordja Vukadinovica, ali mislim da se dripcu poput Vucica, spremnom na svaku nepodopstinu, laz i prevaru, moze doskociti samo MANGUPSKI, podlo, dakle na njegov nacin! Utoliko Blerovog isprdka Vucica moze, nadam se i hoce, razobliciti i dokrajciti samo neko od insajdera, neko od Vucicevih vlastitih isprdaka. Eto se i u Kijevu razracunavaju zlocinci Porosenko i Kolomojski.
Preporuke:
31
2
49 utorak, 24 mart 2015 01:33
Najbolja
U skladu sa članovima 15. i 16. Zakona o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja

E, ova Vam je najbolja Djordje.
Preporuke:
31
2
50 utorak, 24 mart 2015 01:53
marlon
gsn djordje.... dobicete odgvor, top secret, ili u prevodu, drzavna tajna
Preporuke:
28
3
51 utorak, 24 mart 2015 02:10
ZEMUNAC
Ovo je pitanje na koje nece odgovoriti Marionetska VLADA,ali TREBA PITATI I bazu SNS da li se slaze.Nema nikakve sumlje ko je zaista VLAST u Srbiji,to su zapadni kreditori iz MMF,EU I VELIKI BRAT!Mozda je Beogradsko prolece bolji put da se resimo DIKTATURE u Srbiji!
Preporuke:
28
2
52 utorak, 24 mart 2015 05:02
Iskander
Vi u Srbiji samo kukumavcite i to sve manje i manje..

Kako vas bolan nije sramota vasih kukavicluka ???




Gde su oni Srbi koji su onako herojski one 1999g stali na crtu zlotvorima NATO pakta koje je predvodio zlocinac Klinton i zlocinac Bler??

Mogu zamisliti kako se osecaju roditelji i uza familija od onih pobijenih ,iskasapljenih,smrskanih..
u zlocinackoj agresiji na Srbiju 1999 g. a jedan od najglavnijih zlocinaca tog zlo nacifasist pakta zvani NATO upravo bese ova nakaza u ljudskom obliku nakaza zvana Toni Bler.
Preporuke:
43
1
53 utorak, 24 mart 2015 09:03
Drakce
Sve mi se vise cini da su Engl. sluzbe veoma aktiv i agresiv. i da to Bler koordinira duze nego sto mi mislimo;
Sve vise verujem da su pok Djindjica sklonili neki strani komandosi tj oni za koje se verue da su bili u hot. Prag neposredno pre trag dogadjaja.
Napravite retrospektivu dogadjaja, sve se oseca na Blera i sluzbe;
Atmosfera posle ZDJ smrti, potom mahinacije oko privatizacija ..ne mozete staviti novac u strane banke da oni to ne odobre, i onda krecu ucene.
Oko nezavisnosti Kosova i to je Bler ..on vuce konce u pozadini; ali zasto su odlucili da to otkriju bas sada a znali su odlicno da ce to proizvesti nas gnev ??
Englezi i Bler su prevejani opasni igraci ..obratite paznju na ovaj video: ima toga dosta ali nacin na koji
oni misle i delaju je veoma razlicit od naseg ..sasvim drugi mentalni sklop

https://www.youtube.com/watch?v=nuND-pey_F

Kada su vladali indijom naucili su da koriste razne situacije u drustvu i da ih manipulacijom prilagode sebi ..gledajte Gandhi
Preporuke:
25
2
54 utorak, 24 mart 2015 11:05
Beograđanin
Čestitke za hrabrost, Đorđe.
Preporuke:
30
2
55 utorak, 24 mart 2015 13:24
Miroslav Đukić
Potpisujem! Pomaganje u prikrivanju pravosnažno osuđenim licima za ratne zločine je takođe krivično delo!
Preporuke:
20
1
56 utorak, 24 mart 2015 19:49
dan mrmota
Dil AV - Bler sklopljen je ne po onom "poštenom" dođem ti-dođeš mi, nego po principu dođem ti-dođem ti.
Preporuke:
13
0
57 sreda, 25 mart 2015 00:24
Stojan B.
Imam dosta godina i ne secam se da je ijedan drzavnik (ma kakav bio sociopata) u zadnjih 70-tak godina angazovao ubice svojih sunarodnika za savetnika. Nije tesko zamisliti sta bi se desilo sa Izraelskim predsednikom 50-tih godina proslog veka da je jednog dana objavio jevrejima da je za savetnika angazovao Rudolfa Hess-a.
Preporuke:
22
0
58 sreda, 25 mart 2015 00:25
SV
Činjenica da ni jedan medij nije ni zucnuo o ovom zahtevu ukazuje da onaj plaćenički slepac iz EU kome nedostaju dokazi o cenzuri u Srbiji ukazuje da mu nedostaje obraz.
Preporuke:
18
0
59 četvrtak, 26 mart 2015 09:15
ludi skretničar
Da pojasnim: Vučko ima 15 dana da odgovori, ukoliko odbije ili ćuti, nakon toga sledi žalba Povereniku.

Dakle, ovo još uvek nije postupak pred Poverenikom.
Preporuke:
10
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner